Згідно рекомендацій Віталіка поміняв шланги, трубки та прокладку. Замінив по ходу також бензиновий фільтр (раніше був вертикальний - поставив горизонтальний). При цьому ставив його так, щоб вхідний патрубок був трохи вище за вихідний.
Появився цікавий позитивний момент. Через 2 доби після стоянки машина одразу завелася. Чому позитивний? Бо раніше навіть одну добу стояла - приходилося підкачувати вручну бензонасосом.
Тепер не знаю, чи це результат чистки карбюратора чи результат заміни трубок і шлангів. Моніторю далі. Може десь довша пауза буде, щоб перевірити як вона буде заводитися після таких стоянок.
А от про сам фільтр, що міститься в карбюраторі, я згадав, коли все зібрав і закрутив.
Тому там залишився старий покручений.
__________________
Запорожець Славуті - брат і товариш!
|