Показать сообщение отдельно
Старый 22.09.2014, 22:20   #12
Andrew_K
 
Сообщений: 6
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lambert Посмотреть сообщение
И дійсно, навіщо для такої задачі принципово інжекторний двигун?
Тобто, я цілком згоден що навіть таврійська реалізація інжектора краща за карбюратор, але для двигуна працюючого в сталому режимі (без перехідних) ця перевага незначна, а бюджет відрізнається помітно. Тим паче що під задачу генерації струму можна до двигуна прикрутити пропанову установку

АОТ: буду наступний для купити морду чогось з двигуном 1.2-1.3і
але тут мета - поставити в свою тавру. фіат набрид, ніяк не здохне
Инжектор принципиален. Электростанция будет укомплектована автоматикой ввода резерва для автоматического старта при продании электричества. Инжекторная Таврия зимой заводится без проблем, в отличие от танцев с карбюратором.
Andrew_K вне форума   Ответить с цитированием