Показать сообщение отдельно
Старый 18.10.2014, 22:41   #2
tavric
 
tavric
 
Адрес: Житомирская обл
Возраст: 38
Сообщений: 1,124
Машина: сценик 2
Длина: 4560мкм
Диаметр: 26мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от yash77 Посмотреть сообщение
Сьогодні встановив шестерні 0,73, б/в, на холостих обертах на холодному двигуні, а деколи і на гарячому зявився шум, схожий на роботу насосу гідропидсилювача, під час руху на низьких передачах також трохи прослуховується. Під час руху на пятій передачі - посторонніх звуків не зявилося, стало даже трохи тихіше.

Після зняття кришки було також виявлено люфт в підшипнику на первичному валу біля шестерні пятої передачі - наскільки це критично?

Зняти просто кришку не вийшло, знімав коробку. Після зняття лижі двигун прогинається на боковій подушці, впирається шківов колінвала в бік бризговика і висить. кришка не знімається зі шпильок в такому положенні. Що я робив не так?

Якщо шум з часом пропаде, то буду задоволений заміною.
надо открутить правую шаровую от рычага и реактивной тяги, так как мотор через правую полуось упирается в правую цапфу. машина в это время должна надежно стоять на пеньках. люфт подшипника это не есть хорошо, но если до замены шестерень шума не было, то дело, наверное не в нем. возможно ведущую шестерню установили другой стороной. она, конечно, полностью симметричная, но с одной стороны гайка оставляет след, и можно узнать, как она стояла раньше. попробуйте поменять ее стороной. будут еще вопросы - пишите!
tavric вне форума   Ответить с цитированием