Показать сообщение отдельно
Старый 13.11.2014, 09:36   #4
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,196
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от a_leha Посмотреть сообщение
Просто спитаю. Чим Ваш кращий за, наприклад, такий?
Той що пропоную я монтується в панель і виглядає так ніби він там стоїть з заводу, плюс функцій набагато більше ніж в тому посиланні. При розробці БК основна ставка буле зроблена на діагностику двигуна, тобто маючи такий БК, нема потреби при поломці підключати комп для діагностики. Далі приводжу список функцій для порівняння, жирним виділяю те що спільне для обох БК.

• Працює з блоком керування Мікас 7.6, 10.3, 10.3+, 11.4 як з фазованим так і з попарно-паралельним вприском.
• Деревоподібне меню.
• Десять налагоджуваних екранів користувача. Кожний екран може відтворювати до 3-х параметрів.
Вмонтований годинник реального часу.
• Два датчики температури повітря для заміру температури інтер`єру (салону) та екстер`єру автомобіля.
• Різного роду лічильники.
o Загальний пробіг автомобіля (км) за даними блоку керування двигуном.
o Одометр (км з двома знаками після коми при пробігові до 1000 км, та з одним знаком після коми при пробігові 1000-9999 км).
o Загальна витрата пального (в літрах з трьома знаками після коми).
o Середня витрата пального за поїздку (в літрах на 100 км пробігу автомобіля) , з можливістю перегляду потраченого бензину та пройденого шляху на основі якого робився розрахунок.
o Середня витрата пального (в літрах на 100 км пробігу автомобіля) , з можливістю перегляду потраченого бензину та пройденого шляху на основі якого робився розрахунок.
o Пробіг автомобіля від заміни масла (км).
o Дата заміни масла.
o Пробіг автомобіля (км) від заміни ременя газорозподільного механізму.
o Пробіг автомобіля (км) від заміни свічок запалювання.
o Час роботи двигуна з детонацією (за даними блоку керування двигуном).
o Час роботи двигуна з пропусками запалювання (за даними блоку керування двигуном).
o Максимальна швидкість за поїздку.
o Середня швидкість за поїздку.
• Діагностика інжектора
o Перегляд та очищення помилок електронної системи керування двигуном (ЕСКД).
o Перегляд та збереження в па`яті БК (з можливістю очищення) поточних помилок ЕСКД які не зберігаються в пам`яті ЕБК.
o Перегляд напруг (в) на виходах основних датчиків автомобіля.
o Перегляд паспорту автомобіля (за даними блоку керування двигуном).
o Екран діагностики що одначасно відтворює кут запалювання, час впорскування палива, тиск у впускному колекторі та положення крокового двигуна. Частота оновлення диних знаходиться в дапазоні 5-10 Гц.
• Керування інжектором.
o Калібрування датчика положення дросельної заслінки (ДПДЗ).
o Регулювання обертів холостого ходу двигуна (ХХ).
o Регулювання паливоподачі холостого ходу (G0XX).
o Регулювання основної паливоподачі (G0B).
o Керування реллем увімкнення паливного насосу.
o Керування реллем увімкнення вентилятора охолодження двигуна.
o Керування діагностичною лампою CheckEngine.
o Керування реллем увімкнення електропідігріву дросельного патрубка.
o Керування регулятором холостого ходу.
o Керування клапаном продувки адсорбера.
o Керування кутом запалювання.
o Очищення таблиць адаптації блоку керування.


Тут перелік функцій яких нема
Вимірювання залишку палива в баку
Визначення пробігу на залишку палива
Вимірювання загального часу в дорозі
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием