Показать сообщение отдельно
Старый 03.12.2014, 13:35   #6
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

По прозьбам трудящихся:


Сієрра і Таврія це два АБСОЛЮТНО різні авто.
Якшо чесно, то Сієрру я б не став радити лише по одній причині - КУЗОВ, а точніше його відсутність.
Саме головне при огляді Сієери - це номер кузова. Спочатку треба його оглянути, а тільки потім здороватись з продавцем
А порівнювати... Я коли тільки пересів з Жигуля на Сієру, то десь місяць, підходячи до машини в голові крутилась лише одна думка "Мля, яка вано ЗДОРОВЕЗНА" В салоні все простенько, але удобно і все на своїх місцях. Якшо машина більш менш доглянута, то в салоні нічого не скрипить, не тріщить і тарабанить. Місця в салоні порівняно з Таврією просто вагон і ше трошки. В мене був трьох дверний Форд, але шоб забратись на задній диван не треба застосовувати ніяких акробатичних прийомів.
І троє там поміщаються аж бігом, навіть в зимовій одежі.
Обдув і опалення салона в рази краща Таврії (при умові робочого термостата і не забитого радіатора пічки)
Про керованість. Задній привід - це кайф. Супер водієм себе не рахую, але навіть зимою за всі три роки володіння Фордом мене ніразу не крутило, не заносили (занос завжди плавний і легко керований) і по дорозі не кидало.
Плавність ходу заслуговує похвал навіть в теперішній час. А якшо поставити диски R15, тоді ситуація міняється кардинально.
Розхід пального не порадує. Мотор 1.6ОНС слабенький для токої машини, але розхід в середньому 8-10л. 1.8ОНС мало розповсюджений і не набагато тяговитіший за 1.6.
2.0 ОНС - золота середина між динамікою і витратою пального (інжектор буде більш вдалою покупкою). При моєму 2.0 ОНС з карбюратором Вебер розхід по місту був 10-12л, по трасі 7,5-8,2л. Да-да і це при обємі 2літра.
2.0 DOHC - потужна штука (125коней), але більш капризний і дорожчий в ремонті.
Були також 1.6 і 1.8 CVH - але такі мотори на мою думку не заслуговують уваги(обрив ремня - і водій вирушає в пошуки 200-300$ на ремонт, а запчасти тільки під замовлення)
Якшо вже і дивитись, то тільки Сієри МК2, тобто після 1986року. До МК1 (1982-1986) вже є досить великий геморой з запчастинами типу фар, стопів, кузовщини, салонних детальок. На МК2 цього всього ще вдосталь і є навіть нові. Тридверки будь якого року також не рекомендую: сідушкі, двері, оббівка, стьокла будете шукати місяцями і за досить некошерні гроші.
Першим дивимось номер кузова, потім передні стакани (відстань від центра штока амортизатора до іншого штока повина бути 1002мм - це в ідеалі), далі задні лонжерони уважно оглядаємо (сцукі гниють з середини), пороги, арки в 70% ржаві і це добре видно. По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109), але якщо оринінал Motorcraft - то десь на рівні Мерса 124-го.
Magentis вне форума   Ответить с цитированием