Показать сообщение отдельно
Старый 21.12.2014, 13:12   #11
ozon
 
ozon
 
Адрес: Київ
Сообщений: 161
Машина: ЗАЗ 110307 "Славута" 2000 р., 1.2L
Длина: 1060мкм
Диаметр: 32мм
Отправить сообщение для ozon с помощью ICQ Отправить сообщение для ozon с помощью Skype™
По умолчанию

Доброго дня! Шановне товариство, потрібна Ваша допомога. Вже два дні не можу побороти проблему. У п'ятницю ввечері автомобіль не завівся. Й почалося.

Що зроблено:
- Продув та почистив карбюратор;
- Перевірив рівень палива у поплавковій камері;
- Перевірив пускові зазори;
- Розібрав та почистив пусковий пристрій, а також продув канал на вакуум;
- Замінив розпилювач у карбюраторі на новий;
- Почистив "бігунок" та контакти трамблера;
- Почистив свічки й просушив їх (для профілактики, адже вони були у прекрасному стані);
- Перевірив ВВ на опір (привіт Наілю Порошину);
- Перевірив іскру;
- Перевірив мітки ГРМ.

Висновок: у карбюратор подається паливо, а на свічках запалювання є іскра. Машина не заводиться. Пшикає у карбюратор, а вчора навіть нормально так бабахнуло, що у сусідніх авто спрацювала сигналізація.

Варто відмітити, що вчора таки вдалося завести (ненадовго). Напарник крутив стартером, а я рухав пальцем пусковий зазор та дросель. Від цих маніпуляцій двигун перейшов у стан: "дуже хочу завестись", а потім таки завівся. Я заглушив і повторити мені таке більше не вдається.

Ось така історія... Що підкажете?
ozon вне форума   Ответить с цитированием