Сообщение от Rikz
Привіт всім!
Таврія 1,1 карб
А насущна проблемка моя така.
Передісторія: тосол був завжди такого кольору, як і заливав - синього. Місяців 4-5 назад став кольору ржавчини. Ну я по форумах почитав, вирішив, що це через те, що влітку я доливав трохи води (десь літр) і трохи червоного тосолу, ібо колір поміняв через те, що, мовляв, намішав. Ну от їздив я так, поки не вдарив мороз і не потік радіатор. Перевіряю радіатор, виявилось, що в ньому цієї ржавчини як гімна, в термостаті теж, а радіатор тече аж хлеще. Замінив радіатор. Систему не промивав, тільки патрубки і термостат. Залив тосол.
Далі отаке: завожу двигун, все гарно, температура росте, труба під термостатом холодна, потім стає гаряча, що свідчить, що термостат паше. Вентилятор запустився, зупинився - і так пару раз, ніби все нормально. Двигун продовжує працювати і тут через якийсь час тосол починає валити через горловину бачка, при цьому вентилятор не ввімкнувся, а температура двигуна більше норми. Більше тосол не доливав, бо не було, вирішив поїздити. В бачку тосолу майже не було.
При їзді хвилин 10 і нормальній температурі двигуна заглянув в бачок і виявилось, що рівень тосолу під саму горловину бака навіть трохи потекло. Після стоянки пару годин знову проїхався і знову за хвилин 10 побачив, що росте температура. Зупинив машину, двигун не глушив. Відкриваю капот, вентилятор не крутиться, тосола десь більше пів бачка. Вікрутивши кришку бачка помітив, що з бачка з "пшиком" прорвалось повітря. Температура нормалізувалась. Додому їхав 2 хвилини температура нормальна.
Мої підозри:
1. Малий рівень тосолу. Коли я ставлю на стоянку, система захоплює воздух і потім при роботі він виривається. Тосол купив, завтра долию.
2. Прогоріла прокладка ГБЦ або, що ще гірше, від морозу появилась тріщина в блоку циліндрів і в систему охолодження попадають гази. Вихлоп нормальний - не білий. Масло нормального кольору, але його стало менше (хоча перевіряв місяці 2 назад, так як авто масла не жере і між замінами масла ні разу не доливав). Але "терзают смутные сомнения" від кольору тосолу - він все одно ржавий.
Отже питання знатокам:
1. Що ви думаєте з приводу цієї ситуації?
2. Чи може тосол міняти колір від попадання в нього масла? (на форумах пишуть що тосол неякісний)
3. Хто знає толкового майстра в Вінниці, щоб замінив прокладку ГБЦ. Завжди робив на Вінниччина-АВТО, але мені страшно уявити, скільки вони захотять за цю процедуру.
Дякую за допомогу.
|