Показать сообщение отдельно
Старый 08.01.2015, 16:47   #45
Logos
 
Адрес: Ланівці
Сообщений: 43
Машина: Славута
Длина: 920мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

В мого брата на ваз 2101 з мотором 1,2л., без усяких переробок палить по трасі 8 літрів на простому контактному зажиганні, редуктор Томасетто АТ 07, в мене на карбюраторній славуті з редуктором Атікер VR-04 палить по трасі десь в межах 7-7,5 літрів і 5 передачою вилітаю під усі горбки їжджу до 100 км/г, що правда більше 135 не їде, тай не їжджу я на таких швидкостях. Скажіть яка динаміка при завтуленому редукторі, економію на трасі я маю, цікавить економія в міському циклі це поперше, по друге така особливість систем першого і другого покоління що сумішоутворення не може бути ідеальним у всіх режимах роботи двигуна, що нормально для міста то забідно для траси і навпаки(маю наувазі багате і бідне сумішоутворення) , тому вважаю що по місту вона у вас бере газу літри на 2-3 більше відносно траси, якщо не правий вибачаюсь, я зекономити також хочу, але роблю це просто, по місту вкручую дозатор, а на трасу відпускаю(недостатки перших поколінь ГБО). Але якщо у вас відчутна економія і по місту і по трасі, я готовий втулити і свій редуктор, тим паче що у швидкості ви виграєте однозначно, що для багатьох не маловажливо. Дуже цікавить ваша думка, чекаю відповіді.
Logos вне форума   Ответить с цитированием