Цитата:
Сообщение от Kvarz
Знаете, я не буду вдаваться в глубину теории, просто приведу пример.
Мой далекий знакомый по 210 оборонному, переделал двигатель мзм 402, под дизель.
СС 25.
Скажем так, двигатель запустился, проработал около 200 стендовых часов.
И развалился. Банально развалился. Все параметры вне допусков.
Тепло и вибро нагрузки, сделали свое дело.
Так доступней?
|
Пффф
Враховуючи, наскільки жорсткіше працюють дизельні двигуни супроти бензинових - така переробка й не могла, як на мене, жити довго.
В мого сусіда-моториста є декілька дизельних двигунів у підвалі. Напівтрупи розібрані. Крайнього разу я брав у нього поршень з мерседесу для примірятись, бо діаметр циліндра такий самий, 92мм.
Так от, той мерсівський поршень там більше ніж вдвічі (!) важчий аніж мій субарівський. І це при тому що інженери у всьому світі намагаються зменшити вагу поршнів, для покращення характеристик.
Так само там значно дебеліший шатун, і в рази більший колінвал, і головка блоку теж має набагато більше "м'яса". Хоча дизель той - навіть не турбований.
А ще, максимальна потужність його приблизно в 1.5 рази менша від мого двигуна, при тому що робочий об'єм дизеля - більший.
Так доступніше?