Показать сообщение отдельно
Старый 20.01.2008, 13:10   #15
Рост ®
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Фильтра и частоты раздела

Цитата:
Сообщение от (scvosniak)
И опять вопрос к Росту

Какими должны быть номиналы, при частоте раздела 5кГц?
Параметри записані на картинках.

Зверни увагу на зміну крутизни спаду. Так можна воювати з незначною нелінійністю ачх дінів або впливом салону.

ПС. Тільки переборщувати не треба, а то почне "пучити" системний імпенданс Є інші засоби міняти АЧХ більш кардинально.
А ілюструю я це тут, з різними номіналами, для того, щоб пояснити принцип роботи кросовера. Якщо в поканалці при великому рознесенні параметрів виникне яма, в паралельному кросовері ямка, то в послідовному залишиться лінійність. Але з початкового і середнього рівня динаміками про послідовні кросовери я б не думав, там дуже висока вимога саме до лінійності самих динаміків.
Изображения
Тип файла: gif cross-scvozn-05.gif (8.8 Кб, 403 просмотров)
Тип файла: gif cross-scvozn-06.gif (8.8 Кб, 403 просмотров)
Тип файла: gif cross-scvozn-07.gif (8.8 Кб, 403 просмотров)
  Ответить с цитированием