Показать сообщение отдельно
Старый 17.06.2015, 22:09   #2979
Lambert
 
Lambert
 
Адрес: Київ, Борщагівка
Возраст: 44
Сообщений: 3,108
Машина: ZAZ 1142 903cc 1995
Длина: 2810мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Lambert с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Yurasvs Посмотреть сообщение
У меня сейчас если резко нажать газ до упора, резгонр слабее, чем когда нажимаешь чуть плавней.
у вас збіднена суміш
але є і плюс - можливо, така конфігурація зможе навчити правильно користуватись дроселем
по науці якщо, саме правильне дроселювання - на невелике випередження, тобто відкривати заслінку треба саме на стільки, скільки мотор об'єктивно зможе опрацювати. І по мірі розгону добавляти.
"газ в пол" - погана ідея будь-коли, бо майже ніякий мотор під навантаженням максимальних оборотів швидко розвити не зможе, а режим збільшеного наповнення в такому випадку більше шкодить чим надає користі.
просто інжекторні двигуни за рахунок наявного зворотнього зв'язку здатні "пробачати" такі помилки - мізки відразу ж тягнуть кут ВЗ назад щоб не допустити детонацію.
Можете бути певні - там де у вас зараз на газу втрата динаміки розгону (при переборі за дроселем), на бензині ви вже б почули як двигун дзеленчить детонацією.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you
Lambert вне форума