Теорія на моєму ГБО що з ростом температури під капотом падає тиск на редукторі виявилась хибною. Просто це була перша поїздка за високих температур, і за таких умов нова мембрана в редукторі розтягнулась, довелось на півтора оберта покрутити болт на редукторі в плюс, все стало насвої місця. До того доки не включився лямбдарегулятор були сіпання при натисканні на газ, і холостий плавав доки не включився регулятор. Зараз KLZ на ХХ на всіх температурах на кілька одиниць менший від одиниці. Після того як підняв кути запалювання довелось зменшити основну паливоподачу Gob з 165 до 155, на робочих режимах KLZ тримається біля одиниці, регулювання відбувається в межах +-5..6%, тільки якщо на 5-ій їхати на затяжний підйом і добре натиснути на педаль газу, то через кілька секунд павивоподача ріжеться в діапазоні -10..15%.
|