Друг )
На твоїй схемі може він є )
Але у мене його немає )
Я показав фото не з нету а своє

Ось ці два роз'єми, назвав контакти
Окремо від пучка іде дріт і через папа-пама в пучьок до приборки на чєк
Окремий дріт ще виходить і теж через папа-мама - плюс ЕБН
Є ще дріт з папа - мама який з'єднується на + запалювання, в тому ж районі де виходить дріт з пучка на запалювання до коммутатора. Володимир підказав, у нього так само (значить так і треба).
ось він (перепаяв, у мене ще з славути тієї рідна проводка кузовна була, звідти взяв і іншу частину контакту)
І ще є один жирнючий багатожильний коричневатий дріт, який закінчується якщо клати по жгуту в районі коробки передач, навіщо і для чого досі не відомий, ні до чого не підключений і без нього все працює. І скоріш за все був на електровакуумне зчеплення (інж знятий з інвалідки, там штатна проводка має такі дроти потужні на електровакуум, реле якесь регулюванні струму в електрокатушці такі ж по перетину дроти).
А так ось така проводка іде. Машина 2008 р, 32000 пробіг.
Мікас 10,3+
Інших виходів і роз'ємів немає
Плюс інж отримує тільки від колодки на чотири контакти (як на фото вище)
Більше ніде виводів на плюс немає.
На нього підвів плюс, все працює. І інж, і ЕБН, і реле живлення під капотом, і вентилятор...
Мінус напряму тестером з колодки на корпус дзвониться\
К-лайн напряму від клемми колодки тієї на колодку до мікаса.
Варіантів ніяких )
__
Ось така у мене проводка прийла
уся в сборі знята зі славки