Такс.
Перепрошив.
Тепер внизу програми пише Версія ПО 096
(раніше писало 092).
Не хочу накаркати, бензину немає, то проїхався по двору, але провалу більше немає.
Машина одразу почала на педаль газа реагувати.
Я наразі трогаюсь так само як і до цього - тобто певну кількість газу + зчеплення - так вона зараз аж голова назад ухиляється. Мотор одразу починає різко набирати оберти!!!
Попробував декілька разів на бровку заїжжати - дуже чудово відчуває педаль газа... Заводиться еластично. На холодну був на стадії нервів після прошивки, але здалося що завелась не так як раніше спочатку першу секунду ледве ледве оберти, а потім набрало. А одразу завелось на нормальні оберти!!
Але я остаточно скажу коли покатаюся по місту.
А вот з ХХ проблема так і лишилася. ХХ пригає, провал на нейтралку іде.
З'явилася помилка - раніше не було її:
Несправність нагрівача лямбда-зонда 1
Випадково не може із за цього л/зонд неправильно давати показання а з цим стрибати ХХ??
Я записав декілька логів.
Ось перший пуск двигуна після перепрошивки на холодну.
http://andreyzp.ho.ua/logs/log1.zip
Ось більш менш прогрівся двигун (більше 50 град) і вже видно як плавають ХХ
http://andreyzp.ho.ua/logs/log2.zip
(посилання перевірив на працездатність).
Не хочеться поки нормально не покатаюсь каркати, але наразі мене дуже порадувала. З місця рухатися дуже зручно стало, двигун одразу якось починає в ход іти, можна аж різко на підйом стартонути назад не покатившись, оберти одразу піднімає. Після кінцевої обкатки ще підкажу.
А оберти можуть так пригати із за некорректного лямбди? Може із за обігріву там шось?
Я звернув увагу, коли працює двигун, коефіцієнт лямбди 0,8 приблизно
(причому шо при Gxx=55, шо при Gxx=75)
А в момент стрибку обертів він різко 1,000 (одночасно зі стрибком) стає.
Тобто таке відчуття що лямбда в цей момент корректує шось порціями