Показать сообщение отдельно
Старый 22.10.2015, 11:33   #11
AndreyZp
 
AndreyZp
 
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 26мм
По умолчанию

ГУмові трубки усі до єдиної обов'язково замінити і накріпко затягнути хомутами. На хомутах економити не варто. На трубках тим паче.
у мене сзаду вийшло таким колхозом
http://s004.radikal.ru/i207/1510/3d/806fd393ab5e.jpg

ця порнографія за баком закривається додатково пластиковим щитом.
Під капотом краще вже по місцю поріж трубки, заведи як слід і поріж шоб ніде зайвого не було, коли вже ресивер буде стояти.

Щодо ДФ, я не вирішився на цей поступок. І так багато грошей пішло, вал перетачувати дорого, робити власними руками з чогось сектор поки можливості не має, мало вихідних дуже. Їжжу без нього, залив Володимира прошивку, дай Бог йому здоров'я, машина по іншому поїхала... Одразу відчувається різниця з карбюраторною... Доволі різва, педалі слухається чудово..!

Але невеличка порада, сам шив і боявся, але по нужді. Спочатку поставте інжектор, спробуйте, а потім вже приймайте рішення треба буде шось і для якогось двигуна шити, чи це не потрібно буде...

Последний раз редактировалось AndreyZp; 22.10.2015 в 11:38.
AndreyZp вне форума   Ответить с цитированием