Показать сообщение отдельно
Старый 04.11.2015, 21:32   #5
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 41
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Техогляд ШРУСів і приводів.


Значить так) Трохи про конструкцію приводів коліс на ТавроФіатах. Зовнішні ШРУСи від таврії. Внутрішні від Фіата типу Tripod працюють на конічних частинах шестерень диференціала, смащуются маслом з КПП.
Помітив підтікання масла на полуосях, при перевірці пильників виявив тріщини і розриви. Було прийнято рішення міняти.
Заказав пильники: Malo — лівий 6146, правий 6147.

Три роки назад міняв масло, лив BP Energear синтетику (купляв 4 л за 329 грн.), а тепер залив ТАД 17и (3,3л за 210 грн). Такие тепер ціни)) Цікавий момент — на ВР я коробки не чув, а тепер на ТАДі чутно легкий гул. (Ну і біс з ним)))
Леву полуось перебрав швидко, чомусь не було стопорного кільця в зовнішньому ШРУСі WTF?

а ось с правою виникли проблеми. На одній обоймі трипода виявив тріщину.











Ризикувати не став, заказав новий. Так як маркувань ніяких не було, заказав те що підходило по размірам: 20 шліців, ролік — 32 мм. Вибір пав на самий дешевий — Patron PTD 002.

Стояв схожий на birth 3384.

Також замінив дві обірвані шпильки кріплення попречини до КПП, тепер двигун не перекошуе.
Машинка до зими готова.

Price tag: 600 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 04.11.2015 в 21:35.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием