Сиситема динамічного надуву
Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра.
Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8.
Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання).
Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра.
|