Показать сообщение отдельно
Старый 12.03.2008, 02:46   #24
Grom_84
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву

То Ламберт
На капоті часто можна попасти в зону низького тиску і нічого з тієї діри не зловить... а у мене немає аеродинамічної труби щоб прощупать свій капот на предмет зон високого/низького тиску. Це в принципі головна проблема. Другорядне я краще там напиляю дірок для наскрізної продувки, щоб запах бенза і паленого щеплення не затягувало в салон (о як нана їздить - усьо димить). відповідно замість лізти під дно на захист картера і бризговики повітря полізе/витянеться крізь дюрки на капоті і створить додаткову прижимну силу, як у всяких пристойних Субару SТі

То Палм
Цитата:
задняя стенка не должна иметь прямых стенок--кароче она должна плавно перетекать в сужение...а не как у тебя на эскизе....(закон о турбулентности №2)
второе на входе надо будет ставить регулировочную заслонку..по всей плоскости(не для ограничения.а для регулирования напрааленности потока)
Задню стінку треба вивести плавно як жіночу фігуру? тобто щоб повітряний потік не скидав всяке лайно в заборнику а тяг його глибше, чи турбулентності на вході буде мало для початкового очищення. (на ескізі не вказував, але морда заборника зашивається дрібною сіточкою, а стоятиме він за трохи крупнішою сіточкою морди передка на відстані 1-1,5 см, щоб знову ж таки надлишок потоку здувався і змітав сміття) що про це думаєш?

Що означає для направления потока? ПДЗ буде обмежувати потік - це я розумію, але яка різниця як його направляти в трубопровід? Взагалі є думки про тупінчатий завихрбвач, який би складав за собою сміття як тромб в артерії. Але я не знаю як розрахувати. За ним можна потсавить калібрований отвір для зливання/видування води (багато тиску не зїсть, а лишньої води буде менше)

Чи не міг би ти тикнуть носом в нормальні книжки по аеро/гідродинаміці?
  Ответить с цитированием