Показать сообщение отдельно
Старый 06.01.2016, 11:08   #1307
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,193
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от cj_bionic Посмотреть сообщение
Наткнулся на такой вариант

https://www.drive2.ru/l/8145353/
Я рециркуляції не робив, але моторчика ставив точно так само, то коли включав вентилятор, в ноги дуло теплим, на скло і повітрепроводи холодним. Єдиний плюс був, що на ходу вазодуйка продувається краще ніж рідний вентилятор.
Цитата:
Сообщение от Zaz 968 1975 Посмотреть сообщение
А с чего печка?
Тойота корола, можна пошукати на розборках дуйку з меншим корпусом, бо та що я купляв то трохи здорова, на фото ніби меньша, хотів ставити під торпеду, але не знайшов труб відповідного діаметру щоби з"єднати з пічкою, то вятагнув з корпусу моторчика і вмонтував в пічку. Вже пізніше сообразив що можна було взяти алюмінєву гофру від вентиляції. Під люксовою торпедою з сторони водія місця дофіга щоби розмістити там ту дуйку. Напор в такої тойотовської дуйки дайбоже.

Ще були в неті варіанти встановлення замість рідного моторчика двох великах кулерів від компа.


__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием