15.01.2016, 22:44
|
#1019
|
♂
Адрес: Киев.
Возраст: 60
Сообщений: 12,602
Машина: Славута инж гбо-1БРС/техно-тюнинг
Длина: 64640мкм
|
Цитата:
Сообщение от Logos
Трішки почитав про ваші запуски на холодно і ваші експерименти з редукторами, і вирішив внести свої 5 копійок в мене і знайомих стоять редуктора Ловато стандартні без всяких переробок, і можу сказати одне в мороз до -22 авто заводиться без проблем без всяких прогрівів на бензині, аби стартер дав раду провернути двигун(більших морозів не було щоб перевірити), обмерзань жодного разу не було, думаю так само і навіть ліпше мають працювати і редуктора BRC тому що вних діафрагма першої ступені є тоншою і навіть мякшою ніж у Ловато, в Томасетто діафрагма сама по собі грубша і жорсткіша ніж у названих редукторів тому в багатьох виникають проблеми і з запуском вже з першими мінусовими температурами хоча ціна томасетто перемає однозначно, є ще Атікери проводив експерименти з VR 04 при -12 таврія завелась без особливих проблем, але самі редуктора специфічні діафрагми в них непогані, але проблеми з холостим ходом у цих редукторіів не рідкість, думаю це перш за все проблеми самого корпусу редуктора сідла в них не мають конусності такої як в більш дорогих зразках редукторіві звідти більшість проблем.(мова йшла про редуктора на рідних ремкомплектах, замінені ремкомплекти не завжди хорошої якості на прогрітому двигуні буде працювати любий китай, а ось для холодного запуску потрібна мякість діафрагми першої камери). P.S. Після заводки на газу авто обовязково прогріваємо на холостому ходу до 40-50 градусів, при їзді без прогріву діафрагма Ловато витримала одну зиму, на весну розірвало напополам, Атікер заводився при меньших морозах але прогрівався, діафрагма як нова, без тріщин затвердінь і ншого типу проблем. Не судіть строго можливо комусь пригодиться а можливо ні просто як я писав на початку вставив свої 5 копійок в тему для додаткових роздумів, можливо комусь стануть в нагоді мої експерименти..
|
То шо вы заметили отличия в жесткости диафрагм это хорошо. А шо вы еще заметили в отличиях редукторов? Или вы только РК в руках подержали?
Про ловато. Обратите внимание на диаметр штуцера второй камеры сравните с другими редукторами. А еще обратите внимание на рабочее давление редукторов.
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138
[url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url
|
|
|