Показать сообщение отдельно
Старый 16.01.2016, 00:14   #1020
Logos
 
Адрес: Ланівці
Сообщений: 43
Машина: Славута
Длина: 920мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Ну я в руках потримав не тільки РК, розібраних редукторів я бачив немало перелік іде на сотні одиниць різних моделей в різному стані,і різних конструкцій, навіть таких які вже не випускаються, доводиться зустрічатися з таким по роботі, а що до Ловато це окрема тема, в нього мусять бути відмінності в діаметрах штуцерів, тому що він має ширший діапазон використання, він добре працює і на двигунах малолітражок, і на двигунах потужністю поза 2000см кубічних і на перших і на других показує прекрасні результати по економічності інші редуктора мають більш жорсткий поділ по потужності в основному такий:до 100 кінських сил(до 70 кіловат) і від 100 до 140 сил (до 100 кіловат)від 140 до 190 сил(Іменовані індексом 140 кіловат або Super), Ловато ж до 108 вакуумний і до 120-125 електрониий далі іде назва Super.Та й тема не про конструктивні відмінності між редукторами, я просто описав припущення стосовно їх відмінностей що впливають на холодний запуск. А робочий тиск редукторів, так само як і діаметр штуцерів на пряму залежить від потужності на яку вони розраховані при розборці редуктора BRC AT-09 100 кіловат і BRC AT-09 140 кіловат, пружини і штуцера відрізнялися на око приблизно в півтора рази, пружина 140 приблизно в 1,5 рази була вищою, так само і з діаметром штуцерів. (Стосовно пониження тиску для запусків про які я читав на форумі, то це вже переробка редуктора, а таким я не бавлюся.)

Последний раз редактировалось Logos; 16.01.2016 в 00:17.
Logos вне форума   Ответить с цитированием