Цитата:
Сообщение от Petro
Я дуже поважаю вас як кваліфікованого слюсаря, але тут не погоджуюсь.
|
Ну і даремно. Повністю згоден з Кварцом, знаю про це ще з часів навчання, а навчався я на водія категорії С + автослюсаря у школі і будову, експлуатацію та ремонт нам викладали дуже детально. Для тих, хто думає, що навантаження на опорні кільця-півкільця (дивлячись, у якому двигуні) незначне, зверніть увагу, що у всіх двигунах вони стоять з боку зчеплення і їх основне призначення - сприймати навантаження при вижимі зчеплення. А чи значне воно, чи ні, можна перевірити, спробувавши натиснути на пружину "корзини". Легко? Так отож.
"Руководство по эксплуатации автомобилей ЗАЗ 1102, 1103, 1105" з цього приводу пише наступне:
"Пуск холодного карбюраторного двигателя: п.3. Установите рычаг переключения передач в нейтральное положение.
В хололодное время года выключите сцепление." Це вимушена міра на морозі, коли масло в коробці загусає. До речі, загусає воно і в двигуні, тому видавити масляну плівку з-під упорних півкілець важче. В цілому, можна усім цим знехтувати і вижимати завжди, але якщо ви часто експлуатуєте автомобіль у режимі "старт-стоп", то занадто великий осьовий розбіг КВ вам гарантований ще до того, як радіальний зазор у підшипниках КВ наблизиться до критичних значень.