Тема: Ликбез.....
Показать сообщение отдельно
Старый 29.01.2016, 12:39   #2331
AnSansey
макарунок
 
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Хмммм, цікаво цікаво...
Який поганий ВАГ серія один мілйонстодавцять перша.
Нарахунок системи контролю тиску в шинах. Наразі у того ж ВАГа, працює смісно дві із них. Як з датчиками (для СУВ моделей), де вкрай потрібно контролювати показники не тільки тиску а й температури. Міносом даної системи, є косорукість шиномонтажників. Які легенько зносять самі датчики. (Знову ж таки в залежності від діаметру колеса, існує два типи датчиків...).
Друга система (по секрету), явяється розражуноквим програмним продуктом мобудлів ABS BOSCH/Conti-Teves/по замовчуванню, мало того не залежить від бренду установки (GM-DAT, FORD-EU, VAG, PSA, Renault-Nissan). Але вимагає базових умов встаовлення додаткових модулів управління (розширеного дисплею мультимедійної системи, щитка приладів, на деяких моделях додаткової проводки та клавіші). При цьому середня вартість, розрахована саме на всю программу, та включає в себе практично всіі моделі модульної платформи MQB та її похідних..
Що до роботи комлпексу ESC (ESP входить в даний комплекс), то залежно від марки в концерні, при подібних модулях (hardware), мають зовсім різний базови прогрмний комплекс, навіть в рамках однієї моделі. Так самом як і ступені деактивації.
Наразі прошй прийняти до уваги, що з 2015 року, директиви ЕС вимагають наявності в базовій комплектації системи стабілізації на всих нових автомобілях в виробницітві. (Не стосується України), основна ідеологія системи стабілізації - утримання автомобіля заданому курсі при доцільних динамічних показниках. Тобто під вказаний кут повороту керма, та відповідний показник динамічного прискорення, розпізнаний комплексом акселерометрів, надати ДОЦІЛЬНИЙ крутний момент.
Для гарячих голів існують програми розширення динамічних коридорів, на модельних лінійках марок Audi / SEAT, ще й повної деактивації. (Для ОООО можлива деактивація при відсутності систем Pre Sense)....
Що до роботи систем ЕСП та алгоритмів роботи, 3 роки тому BMW, наприклад формують програмний продукт, що балансує на показниках нейтральної поворотності, або додає недостатньої поворотності. Деактиваця можлива, але знову ж при певних умовах комплектацій та моделей.
AnSansey вне форума   Ответить с цитированием