Показать сообщение отдельно
Старый 26.03.2008, 15:02   #5
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

14.11.2007 р.
15.11.2007 р.

День наступний після сам не знаю якого "ПЕРЕВЗУВАЄМСЯ -2 "

Сьоні день почався з того що зарбав у Федіра колеса. Поки що - напрокат. Якщо власниці вони сподобаються - то купим.

Далі поїхав на ринок і пішов по списку, в який увійшло все те що в таврончику погано дихало або не дихало зовсім:
- передній гальмівний шланг.... 14 грн.
- гайки на кулаки... 4 грн.
- опорні підшипники... 130 грн.
- пильники+відбійники... 70 грн.
- рульові тяги з наконечниками... 75 грн.
- задні ступиці... 100 грн.
- шайби, шпильки і всяка дрібота....

Коментуючи вище розписане, хочу сказати, що ми з майстром прийшли до висновку, що якщо робити ходову, ТО РОБИТИ ХОДОВУ по-людськи. Тобто ми замінили абсолютно всі вузли та деталі, які мали незадовільний та мертвий стан. Хоч це і потягнуло чималеньку суму грошей, проте робити це все по окремості в декілька етапів було б набагато дорожче...

Єдиний прокол який стався на даному етапі - це те, що куплені на б/у-шці передні і задні гальма зі ступицями в зборі виявились фактично непридатними для використання... З придбаного в хід пішли лише передні тормозні диски зі ступицями, скоби, повортні кулаки, задні кришки барабанів і власне все...
Хоча з іншого боку якщо брати все це нове в зборі то ціни були б на порядок вище.....

Ну і фотозвіт:

Останні години роботи в гаражі:




Завдяки перехдіникам колісна база розширилась і досить помітно!




G@ARMON: Дивись, АТОМ, тепер це наша біблія
АТОМ: ніхрєна! це наша камасутра!!


Переднє колесо:



Заднє колесо:


Розпорка ричагів почала облазити ще до початку експлуатації, але я не думаю, що у звязку з цим вона втратить в міцності. хоча....


Одна за задніх пружин. Дуже нагадує каркас пізанської башні... Треба ще раз уточнити в Юлі чи вона не захоплюється авто-альпінізмом.


Власне йому треба скзати дякую за всі проведені роботи (хоча гроші його влаштовують не менше). Майстер на ім’я Степан дійсно знає свою справу.


Курим, грузим зайві деталі в багажнік і їдем!


Тепер Люська переїхала в гараж до G@RMONA. Я навіть не здивуюсь, якщо його Машка завтра зранку буде на ВАЗовській ходовій а Люська буде на цеглі. Бу-га-га!


Таврія Люська-Підсніжник Powered by ATOM & Co
ВИЇЗД У ЗМІННОМУ ВЗУТТІ

  Ответить с цитированием