Показать сообщение отдельно
Старый 29.02.2016, 15:53   #19
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,151
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Зробив собі зарядку по схемі за цим http://shyza.ru/forum/viewtopic.php?f=15&t=50 посиланням. Конденсаторів правда стільки не знайшов, то конденсатор в мене на 4,3 мкф, лампочка 100 Вт. Включаю тільки на день, на ніч залишати не ризикую, після чотирьох днів зарядки ефект є, в акумуляторі на перемичках між банками були білі плями від сульфату то майже розчинились повністю, на пластинах також менше стало. Щільність поки що піднялась на 0,02 од. Вчора ставив акумулятор на авто, то стартер крутить дуже шустро, сьогодні зранку поміряв напругу на клемах, то було 12,84в , це при тому що в мережі постійно сидять мікас, магнітола, і ЦЗ. До цього за таких самих умов після звичайної зарядки наступного дня напруга падала до 12,5В.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием