Показать сообщение отдельно
Старый 04.03.2016, 11:12   #39
AnSansey
макарунок
 
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Перед тим як чіпувати, пропоную уважно подумати і почати:
- чіпанути гальма з авто з більшою потужністю (іначе сині диски, кипуча гальмівна, дохлий модуль АБС і ВАГ сдєлал гавно забезпечено)
- чіп + ГБО і "Всьо будіт нармально", при довжелезній фазі горіння самого газу, на 20 (двадцяти клапанному моторі) і так фіг охолодиш верхній випускний клапанець, мовчу вже про турбіну з + 200 лишніх градусів, а ще "маслочістоє зачем его мінять", но по факту вийде як завжди - читай вище.
Додайте сюди потихенько вмираючий варіатор з башмаками зміни фаз ГРМ при "чістом маслє", і так далі - взагалі перше що треба дивитись, при таких критичних розширеннях даної ГБЦ на газу. Проявляється легеньким торохтінням при старті двигуна на холодні і однозначно пройде при прогріві на ГАЗу..
Додайте сюди ще й ревізію клапана ВКГ (або його швидке температурне старіння як і пересихання, супровідні миючи елементи пропан - бутана - "миють так" шо мало не покажеться.. Ну і трубочки - бубочки і всьо такоє...
- чіп без заміни сцепи - туди ж, так само як і заміни пдшипників в КПП і пари шестерен на 5 (пятій передачі) на більш прямі ту ди ж..
Ну короче - чіпуйте наздаровье....
AnSansey вне форума   Ответить с цитированием