Цитата:
Сообщение от Michurin
У мене із повністю штатною системою, але закритою половиною радіатора і сукном на двигуні при таких умовах теж за 5 хв нагрівається на місці до 40, а от коли починаю іхати - тут усе сумно, бо до 60 прогрівається на доброму кілометрі шляху, а для прогріву до 80 треба проіхати всі 10 км
|
На стоячій машині двигун прогрівається швидше, так як нема обдуву повітрям ззовні, двигун таки має трохи велику площу контакту з атмосіферою.
Цитата:
Сообщение от СБорисов
Я не противник тюнинга, но тюнинг должен быть с мозгами например: заезжаем в тьму таракань к тещиной подружке, пьем, гуляем, ну и так далее и вдруг обнаруживаем что тосол куда то убежал и температура мотора под 130° и звонят с работы срочно приезжай, маршрутка последняя ушла (будет послезавтра), а ланостермостат приказал долго жить, опохелившись обнаруживаем у соседа в гараже залежи советских еще термостатов на таврию, а патрубков нет ни одного, ну и тройника тоже нет.
Это в КЫйове все просто, а в глубинке не просто жить, выжить сложнее.
Надо не ланос термостат ставить, а оставить родной термос, а переделать систему.
|
В такому випадку з ланосотермостатом навіть простіше ніж з таврійським, відкрутив дві гайки, витягнув термостат і їдеш без нього. Двигун правда більше сорока не нагріється, але додому доїдеш.
Цитата:
Сообщение от akarumey
Родная система охлаждения явно слабая
|
Тут питання в тому який стоїть радіатор. В мене на старій таврії стояв радіатор ДААЗ в якому була відсутня 1/3 радіатора через розморозку, то охолоджувало краще ніж зараз на машині на якій стоїть типу паяний з підвищеною тепловіддачею лузар.