Цитата:
Сообщение от sanjk
А вот пару вопросов из простого любопытства :
- что за блестящая фигня торчит под капотом ?
|
Звязуюча розпорка моноліт кованої алюмінієвої опори та моторного щита. Слугує для зменшення поперечних гармонік відкритої лонжеронної структури в різнофазі.
Цитата:
- на крышке расширительного бачка пломба ?
|
Ні, просто лейбл для бистрого розпізнавання що лити в бачок.
Цитата:
- почему Ауди не ставят брызговики ?
|
По перше, це аксесуар, який можна доставити.
По друге погіршує аеродинаміку (в сереньому пара + 0.1 до загальної суми).
По третє погіршує проходимість на рихлих грунтах.
Цитата:
- почему так заботливо обмотаны проводки , но возле фишки с двух сторон по сантиметру оставлены открытыми ?
|
Пучок проводів з максимальною щільністю - плюс тальково силіконовою промазкою майже повністю захищені від корозій, утворення конденсату, але мають підвищену схильність до капілярного руху агресивних речовийн від кінцевих датчиків.
Розєм вимагає розпінування пучка на окремі фрагменти, це раз.
По друге, блок / датчик та проводка мають різні температурні режими, про току роси я розповідати не буду так само як і про ступінь розширення саме біля блоків та датчиків. Зважаючи на більшу температуру блоків чим провідників та високу вентиляційну струкруту - сприяють виведенню конденсованої влаги, а почергове розпінування одного пучка майже повністю прибирає капілярнй рух рідин.
Самі ж розєми (де ідє зєднання фішок з контактною групою розєму є герметичними. Це так поверхнево..

[/QUOTE]