Показать сообщение отдельно
Старый 11.05.2016, 10:38   #59
Ромео
 
Ромео
 
Адрес: Львов
Возраст: 48
Сообщений: 594
Машина: Slavuta 1.2LI, М10.3+
Длина: 2060мкм
Диаметр: 31мм
Отправить сообщение для Ромео с помощью ICQ Отправить сообщение для Ромео с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Так травиться ЛЗ не від 92-го, а від присадок, в основному ТЄС, якого вже давно нема. Треба дивитись сигнал з нього, тоді стане ясно- отрава, чи ні.
Понятно. Красный оттенок на изоляторе свечи свидетельствует о содержании свинцовых и другие металлических соединений в бензине (присадки) Как ни них реагирует ЛЗ?
Сигнал смотрел - постоянно меняется в диапазоне 0.1-0,9В, значит ЛЗ рабочий.
Цитата:
Сообщение от ZavA Посмотреть сообщение
Подивись на повітряний фільтр, можливо забитий. Який ДПДЗ встановив ?? Як змінюється напруга на датчику при натисканні на педаль ???
Дивитися програмою Володимира ( за що йому величезне СПАСИБІ ) Мікас онлайн. І спробуй скинути фішку з датчика детонації і поїздить без нього. Як варіант - перескочив ремінь ГРМ.
Повітрянний фільтр новий, ДПДЗ повернув рідний, контактного типу, з напругами все гаразд... Ремінь учора перевіряв - мітки співпадають...
Моя думка: розбадяжений бензин, у знайомого на Пежо така сама ситуація як у мене...
Всі датчики працюють нормально, БК жодних помилок не фіксує, паливна магістрать перевірена, всі фільтра замінені, отже висновок один - на ОККО теж бензин контрфактний

Последний раз редактировалось Ромео; 11.05.2016 в 10:41.
Ромео вне форума   Ответить с цитированием