Показать сообщение отдельно
Старый 16.05.2016, 00:29   #9
Леонид Петрович
 
Адрес: винница
Сообщений: 9
Машина: СЛАВУТА 1.3 ІНЖ
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Мужики підкажіть
хочу брать славуту 1.3 але тільки карб так вирішив для себе.ремонти з інжекторами бачу не одного з-ли.хоча в родича слава 1.2 інжектор без проблем. зразу буду ставить гбо -2.До цього мав таврію люксову і тд... останій був вітя мерс. продав і перехрестився.Скажу по правді ніколи не думав що буду жаліти за Таврієй. УВАГА тепер питанняМЕНЕ ЗБИВАЮТЬ БРАТИ КАРБЮРАТОР кажуть інжектор кращехоча з практики в полі вночі якщо заглохнешл станеш. то хоч соси в інжектора а не поідеш.влітку не страшно а от зимою це п----ц.всетаки я більше схильний до карбаВаші поради дуже треба.І ще чому вмерають сальники клапанів на 1.3 до 100 тисяч пробігу??? славута яку хочу брати не гнила 2004 року люксова??
Леонид Петрович вне форума   Ответить с цитированием