Епопея налаштування продовжується. Експериментуючи з поправкою ДАД зупинився на 5-тій, так ніби краще їде. Сьогодні пробував змінювати параметр: кількість зубів від НО до ВМТ, за замовчуванням стоїть 62, змінюючи в меншу сторону обороти ростуть, двигун став працювати рівніше і розрідження у впускному колекторі росте, обороти починають падати на відмітці близько 50- ти зубів. Простим підвищенням УОЗ на ХХ цього добитись не можна. Поставив параметр 57 зубів, попробував проїхатись, і був приємно здивований, двигун гарно набирає обороти, на першій передачі при різкішому натисканні на газ зривається в букс, на другій передачі подібна ситуація, дальше не пробував не було де. І при будь яких параметрах присутні пропуски запалення на всіх обертах, двигун ніби спотикається деколи. Тепер питання, чому так? Датчики на рідних місцях, вінець на маховику переварений, але це може дати похибку максимум на пів зуба.
Последний раз редактировалось electronic3107; 31.05.2016 в 20:51.
|