Повний бред. Я ще раз запитую,у нас в Україні є тільки один ЗАЗ?
І що до лобіювання. Ставки на іномарки і перші заград мита на б/в були прийняті за вимогою корейців. Може хвати вже повторювати журношлюшні фейки на замовлення? Далі вже лобіював Васадзе,так. Лобіювання це злочин? Хто приймав,може до них варто апелювати? І почути їх аргументи. І як повинна поступити держава,коли авторинок показую шалені темпи росту (я тобі нагадаю, що ринок нових авто в Україні зростав аж до 700 тищ авто в рік,з перспективою більше млн!).Так що потрібно було робити? Відкривати кордони для бутора чи стимулювати своє виробництво? А ти згадай скільки і хто у нас виробляв свої авто. Якщо вже і критикувати,то критикувати за полуміри, не варто було тоді зупинятися тільки на скд-збірки,а варто було ще тоді просувати мілковузлове складання.
А що до тазів. Хто піплу дохтор,що він тягнеться до бутора? Можливо це такі особливості перехідного періоду.
__________________
Украина, помни 20 февраля.
Последний раз редактировалось GidraM; 01.06.2016 в 16:54.
|