Я вже описував ситуацію, коли мій кум на Опелі Астрі зазівській проходив перше ТО у Житомирі, стояв із сервісною книжкою і перевіряв, чи всі операції з переліку йому роблять за його гроші. Виявилося, що не змазали петлі дверей і ще кілька дрібних пунктів не зробили. Він зробив зауваження гарантійщикам, ті практично буквально його послали на йух. Він приїхав додому і накатав електронного листа на центральний офіс укравто. На наступний день йому передзвонив якийсь нашальнике з житомирського СТО і запросили пройти повторно ТО безкоштовно, попросив зберегти його телефон і перед будь-яким приїздом дзвонити особисто йому, щоб усе ЗАВЖДИ було зроблено за вищим розрядом. Більше ніколи з ТО у нього не було проблем, а ще по гарантії він встиг поміняти задні пружини, помпу і ще якісь проблеми у нього там були. Тому скарга в Укравто в минулі роки була досить ефективним засобом впливу. Як зараз - не знаю.
|