Показать сообщение отдельно
Старый 16.06.2016, 17:24   #66
Sergey12S
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 745
Длина: 3550мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Sergey12S с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от EuGeniuS Посмотреть сообщение
Начнем с того, что написал ppostal - в статье указан конкретно коммерческий транспорт.
Второй нюанс - наше законодательство всегда славилось дырами. Лазейки будут всегда.
Ну и в конце концов - у меня на машине стоит какой-то там редуктор и есть баллон. Значит ли это, что у меня стоит гбо? Значит ли это, что я его использую? Что мне мешает перед каждой остановкой на такого рода посту предварительно переключиться на бенз?))
Ну прав же АО - всем лень читать, писать проще
для нечитателей:
Цитата:
Керування водієм транспортним засобом, що підлягає обов'язковому технічному контролю, обов’язковій перевірці придатності до експлуатації,але своєчасно їхне пройшов, -
тягне за собою накладення штрафу в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Цитата:
Закон України «Про дорожній рух»
Стаття 4. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері дорожнього руху
До компетенції Кабінету Міністрів України у сфері дорожнього руху належить:
визначення порядку здійснення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів, проведення обов’язкової перевірки придатності транспортних засобів до експлуатації та визначення обсягів перевірки транспортних засобів, визначення переліку обладнання, необхідного для одержання суб’єктами господарювання права на проведення обов’язкової перевірки придатності до експлуатації транспортних засобів...
Цитата:
Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу працівників міліції...пред’являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, – страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, сертифікат придатності транспортного засобу до експлуатації чи інший документ, що підтверджує придатність транспортного засобу до експлуатації (сертифікат придатності) відповідно до міжнародних договорів;
Цитата:
Стаття 35. Обов’язкова перевірка придатності транспортних засобів до експлуатації та обов’язковий технічний контроль транспортних засобів
Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковій перевірці придатності до експлуатації залежно від строку експлуатації, категорії та призначення транспортного засобу відповідно до цього Закону та у порядку, визначеному у статті 23 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Забезпечення суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю доступом до Єдиного державного реєстру транспортних засобів здійснюється на платній основі. Порядок доступу суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю та обов’язкової перевірки придатності до експлуатації, позбавлення доступу до Єдиного державного реєстру транспортних засобів, розмір плати за надання таких послуг встановлюється Кабінетом Міністрів України.
ну и еще из избранного:
Цитата:
Експлуатація транспортних засобів категорій L, M1, M2, N1 у зимовий сезон на автомобільних дорогах із твердим покриттям допускається винятково із застосуванням зимових або всесезонних пневматичних шин.
Експлуатація транспортних засобів у літній сезон допускається із використанням зимових пневматичних шин для повного використання їх ресурсу за умови відсутності шипів та залишкової висоти рисунка протектора не більше трьох міліметрів.
Т.е. - снова вводится техосмотр раз в два года (там дальше есть про раз в 2 года )
но проводить его будет не ДАЙ
и этому неДАЙу вполне можно стоять на трассе с СО-метром.
__________________
Огромный шаг вперед может являться следствием крепкого пинка сзади. (с) Ботаник.

Последний раз редактировалось Sergey12S; 16.06.2016 в 18:53.
Sergey12S вне форума  
0 (0)
Ответить с цитированием