Показать сообщение отдельно
Старый 06.09.2016, 16:02   #2
ppostal
 
ppostal
 
Адрес: Запорожье
Сообщений: 7,802
Машина: Pug-309, Зазоланос 1,5 SE
Длина: 87910мкм
Диаметр: 28мм
Отправить сообщение для ppostal с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Petro Посмотреть сообщение
Ну раз пішли в хід флудотеми з технічним ухилом то давайте подумаємо для чого розвал робити регульованим? В мене була Форд Сієра так там регулювалося тільки сходження і все прекрасно керувалося і гуму не їло. Єдине розумне пояснення яке я знаходжу: розвал регульований для того щоб компенсувати неточність в виготовленні деталей. Тобто щоб скрити криворукість автовиробника
Плюс скомпенсировать возрастные деформации кузова. В сиерре как раз сзади не мешал бы, регулируемый развал
__________________
А от ездуны на китайцах...
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
ppostal вне форума  
2 (2)
Ответить с цитированием