Показать сообщение отдельно
Старый 06.09.2016, 16:26   #10
Petro
 
Petro
 
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Повністю погоджуюся з ppostal і КУКом - розвал доводиться періодично регулювати у випадку, коли кузов має недостатню жорсткість, а деталі підвіски мають великі допуски при виготовленні та монтажі. Пружини до розвалу якраз самим меншим боком. По Славуті можу сказати, що верхні опори передніх стійок разом зі стаканами без розпорок "складаються" на сантиметри, кріплення кульових опор допускає значні переміщення відносно важеля по овальних отворах, а сайлентблоки можуть зазнавати значних необоротніх деформацій. От вам і "поплив" розвал.
Пружини до розвалу не мають відношення в тавропідвісці, а в задній сієропідвісці таки мають і найпряміше
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко.
Те ж саме коли ти тупий
Petro вне форума  
0 (0)
Ответить с цитированием