49
Сталось диво і я вкрячив зрештою МПСЗ, версія з котушкою ВАЗ 2112, куплене ХЗ коли. Суть проблеми. Раніше "імпульсний сигнал" на кнопку ГБО йшов з котушки запалення. Зараз, зрозуміло, цього джерела сигналу немає. Пробував давати імпульси з одного з двох сигнальних на котушку і мотав "спіральку" на ВВ провід 1 свічки, одне і те ж: на ХХ кнопка виключає і включає клапан. Мало того що клацання дістає, так воно ще і глохне частенько. Хто як вирішує?
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко.
Те ж саме коли ти тупий
Последний раз редактировалось Petro; 21.10.2016 в 16:12.
|