Показать сообщение отдельно
Старый 22.11.2016, 13:40   #283
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Не знаю, чому у вас так, але у мене після заміни звичайного заводського на паяний, карлсон включається влітку на секунд 30 і температура по датчику падає дуже швидко, а зі стандартним заводським карлсон молотив по кілька хвилин, що є ознакою того, що паяний все ж віддає тепло краще. Не думаю, що завод на останні інжекторні машини з двигуном 1,3 ставив саме паяний радіатор просто так - потрібна була підвищена тепловіддача.
Я веду мову за радіатор ДААЗ. Паяні радіатори є ще від ЛУЗАР, але якщо вірити відгукам на сайтах, хто такий в пічку поставив то мерзне.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием