Цитата:
Сообщение от Egor9816
Я что виноват в том, что метку не видно??!
|
Та ніхто не винен, крім паска, який ймовірно перескочив. Суть перевірки полягає в одночасному співпаданні міток на обох валах. Поки ми всі разом, з вами на чолі, не переконаємось, що ОБИДВІ МІТКИ СПІВПАДАЮТЬ далі рухатись НЕМОЖЛИВО.
Припустимо, в порядку маячні, що мітка заляпана чимось і побачити ви її не можете фізично. Попробуйте розгледіти на шківі КВ. на зовнішньому краї шківа паска генератора пропил. Знайдете, поставте захисний кожух паска ГРМ на місце, співставте той пропил з позначкою ВМТ на кожусі і знімайте його - перевіряйте мітку Р.В.
Не побачили. Припускаю. Виставте Р.В чітко по мітці, викрутіть свічку першого циліндра і зсунувши нього викрутку, чи щось подібне, переконайтесь що поршень в верхній мертвій точці. Тобто з самого верху.