Показать сообщение отдельно
Старый 09.01.2017, 16:16   #162
ElectricMobile
 
ElectricMobile
 
Адрес: VN.UA
Возраст: 43
Сообщений: 4,486
Машина: Всілякі різні...
Длина: 42450мкм
Диаметр: 26мм
По умолчанию

Не зовсім ЗАЗ, але дуже багато від нього...
Цитата:
ЛуАЗ-1301


Дизайн

Дизайн розроблявся конструкторами ЛуАЗу, із уніфікацією деталей автомобілів ЗАЗ. Такі деталі як передні фари, двері конструктивно були запозичені у автомобіля «ЗАЗ-Таврія», але двері було виконано дещо вищими ніж у донора. Загалом ж дверні замки, дзеркала заднього виду були ЗАЗівськими. Задні двері були двосекційними: верхня частина відкидалась вверх, нижня вниз.
Салон

Салон автомобіля уніфікований з автомобілями сімейства «ЗАЗ-Таврія», за виключенням заднього сидіння. Передбачалися комплектації як із окремими двома так із суцільним 2х місним «диваном». У даху автомобіля у стандартній комплектації передбачався люк. Під сидіннями водія та переднього пасажира знаходилися паливний бак та запасне колесо відповідно. Це дозволило уникнути головної проблеми задньопривідного автомобіля — трансмісійного тунелю. Місце водія та переднього пасажира додатково укомплектовувались ременями безпеки.
Двигун

Розглядалися різні варіанти двигунів, як бензинові так і дизельні, але до нього так справа і не дійшла. Бензинові варіанти були представлені удосконаленими вприсковими моделями МеМЗ-2457, МеМЗ-307 та ВАЗ.
Трансмісія

Трансмісія даних прототипів представлена різними варіантами, залежно від двигуна. На двигунах МеМЗ встановлювалась 4х або 5-ст. КПП ЗАЗ, двигуни ВАЗ укомплектовувались 5-ст. КПП ИЖ «ОДА». Роздавальна коробка, на відміну від попередника, виконана окремо від КПП і була розроблена інженерами ЛуАЗ. Редуктори заднього і переднього мостів були запозичені у автомобілів ВАЗ та модернізовані, задля підвищення надійності та виключення шумності. Півосі були уніфіковані з ВАЗівськими, але модернізовані конструкторами ЛуАЗу. Наявність колісних редукторів, якими оснащувався попередник ЛуАЗ-1302, не передбачалась, що дозволило досягти більшого комфорту в салоні авто, за рахунок зниження шуму.
Підвіска

Підвіска усіх 4-х коліс незалежна, типу «МакФерсон». Передня її частина уніфікована і з автомобілем ВАЗ-2108, задня із ЗАЗ-1102 «Таврія». Гальмова система гідравлічна, 2х контурна, тип передніх механізмів — дисковий, задніх — барабанний. Рульове керування рейкового типу, із підсилювачем, уніфіковане із автомобілем ВАЗ-2108.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B...%90%D0%97-1301
ElectricMobile вне форума  
0 (0)
Ответить с цитированием