Цитата:
Сообщение от soladko
Может быть у вас слишком узкий малый круг, поэтому помпа терят еффективность
|
Діаметр малого круга в мене 12 мм, плюс пічка 18 мм. Коли стояв рідний термостат, то в нього ще більша прохідність на малому крузі. І так само, як температура добиралась до відмітки 80 тепла додавалось. Зараз ланосячий термостат на 87 градусів, по факту якщо вірити БК, то тримає 85 градусів, то так само, тепла додається на 85 градусів, а не на 80 як попередньому термостаті з температурою 80 градусів.
Цитата:
Сообщение от soladko
Свои наблюдения есть такие-в стоке в мороз печка самотеком на скорости 50 не греет(нужно моторчик включать), греет от 70 и выше самотеком. После установки шайбы над терсостатом печка на скорости 50 охлаждает движок печкой больше, чем при скорости 70, вентилятор включать необходимости нет в обеих случаях, в машине тепло всегда.
|
Ну так при 70 кількість обертів на одиницю часу більша ніж при 50, а потоку через пічку пропорційно не додалось.
Я тут подумав, а може в перших тавріях не просто так обратка пічки була врізана біля самої помпи.
Цитата:
Сообщение от kudrik
Поставте нормальную помпу, выставите зазор крыльчатки -- и забудете про все проблемы.
С самого начала осени, заткнул шлангочку развоздушки(экономлю прогрев), пробка бачка не затянута(чуть каплю сопливит главный радиатор) --- всё греет ОК, начиная с холостых.....
Машина реальная, недавно был Greep в гостях, у меня в гараже. Говорил со мной, видел меня и машину.
|
Такі маніпуляції можна проводити при заміні помпи, а просто так знімати бажання нема. Можливо і помпа, на старій таврії помпа було з пластмасовою крильчаткою з високими лопатями, при прокручуванні крильчатка зачіпала за блок циліндрів, то 2/3 розмороженого звичайного трубчатого радіатора, охолоджували краще ніж паяний що стоїть з заводу.