Послідовність дій я написав вище
Цитата:
Сообщение от Michurin
На форумі писалось не раз про регулювання карбюратора без газоаналізатора. Ну, можете тут почитати: http://rem-dvig.ru/ekspluataciya/reg...alizatora.html
Але спочатку перевірте чистоту жиклера ХХ, справність електромагнітного клапана та щільність посадки жиклера ХХ - при знятті клеми з ЕМК на працюючому двигуні двигун має зупинятися.
|
Якщо двигун не глохне, спочатку перевіряється, чи не відкушена голка клапана і чи жиклер щільно сидить конусом у посадочному місці, чи щільно закручений клапан. Якщо виявиться, що клапан неробочий, без голки, тоді треба купляти, якщо ж він робочий, але недокручений - нормально закрутити, якщо робочий, закручений, а двигун працює, тоді перевіряти зазори і цілісність діафрагми ЕМР.