Показать сообщение отдельно
Старый 24.03.2017, 09:15   #9
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,202
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от >Zhek@< Посмотреть сообщение
Нагруженности под своим весом машины - не достаточно.
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины.
У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора.
За три роки нічого не з"їло, кути розвалу брав зі старенької книги-альбому по таврії, там був допустимий діапазон від і до, то взяв кут розвалу по максимуму. По суті я розвал правив тільки на лівій стороні, так як з заводу кулаки від амортизаторів ніхто не від"єднував, то поміряв кути на кожній стороні. З правої сторони кут мав правильну/бажану величину, зліва кут розвалу був менше потрібного, то я його виставив таким самим як на правій стороні.

Останні фотки з протектором колеса зроблені вчора, як бачимо на не нагруженій машині відстань від центру трохи більше 5 мм, якщо сяду в машину я і пасажир, то вийде 5 мм.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир на форуме   Ответить с цитированием