Цитата:
Сообщение от >Zhek@<
Нагруженности под своим весом машины - не достаточно.
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины.
У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора.
|
За три роки нічого не з"їло, кути розвалу брав зі старенької книги-альбому по таврії, там був допустимий діапазон від і до, то взяв кут розвалу по максимуму. По суті я розвал правив тільки на лівій стороні, так як з заводу кулаки від амортизаторів ніхто не від"єднував, то поміряв кути на кожній стороні. З правої сторони кут мав правильну/бажану величину, зліва кут розвалу був менше потрібного, то я його виставив таким самим як на правій стороні.
Останні фотки з протектором колеса зроблені вчора, як бачимо на не нагруженій машині відстань від центру трохи більше 5 мм, якщо сяду в машину я і пасажир, то вийде 5 мм.