У нас у школі з наступного року планують відкрити перший клас по цій програмі. Поки що ніхто нічого толком не знає, крім того, що кожного місяця на підручники - по 200грн. Але, чесно кажучи, мене більше цікавить не процес, а результат. Перед тим, як запроваджувати цю програму по всій країні, хтось проводив дослідження, моніторинг її ефективності, результативності? Де можна прочитати, типу "успішність зросла на N%, рівень інтелекту порівняно з контрольною групою...", тощо? Я ніде не знайшов. Ось це мене тривожить більше всього - яким буде результат? Вам, наприклад, не здається парадоксальним, що сучасні діти мають на кілька порядків більший доступ до джерел інформації, а рівень інтелекту при цьому знизився? Я заради цікавості запитав у учнів 7-11 класів (переважно, ліцейні групи), чим відрізняється "чорний" хліб від "білого". Можете не вірити, але правильну відповідь дали менше 10% опитаних. Серед типових відповідей було: "Чорний довше запікають,тому він темніший", "Чорний печуть з гречки (!)" і тому подібне. А висівковий хліб "печуть з висівок", ось так. Хоча що таке висівки знав лише один одинадцятикласник. Ось такий нині "інтелект України" Я вже мовчу про якісь технічні знання - хлопці поняття не мають, що таке плашка для нарізання різьби і взагалі не можуть навіть приблизно описати процес виробництва найпростіших речей. Тому зміни в освіті необхідні беззаперечно, але я особисто втомився від "новітніх програм", які не пройшли апробації, не перевірені на ефективність. Тому по "Інтелекту України" поки що нічого сказати не можу, але буду слідкувати за впровадженням у нас. Моя думка - скоріше за все програма дозволяє відібрати більш інтелектуальних дітей і вчити їх більш інтенсивно. наскільки це необхідно? ХЗ. Наприклад, у нас було проведено аналіз ефективності вивчення іноземної мови з 1 класу. Виявилося, що діти, які вчать англійську з 1 класу, у 11 класі не показують вищих результатів, ніж діти, які вчили англійську з 5-го. Можливо, навіть, навпаки.
Последний раз редактировалось Michurin; 07.04.2017 в 15:10.
|