Показать сообщение отдельно
Старый 13.04.2017, 08:40   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,207
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Так, ширина колії таки має значення. У неділю їздив по лісових дорогах на Сандеро. В колії після лісовозів цепонув захистом двигуна гребінь, хоча просвіт у Сандеро під двигуном більший, ніж у Славути. Але у Славути вужча колія і вона проходить по гребенях, не зависаючи, а Сандеро з ширшою колією дістає гребінь. Але, справедливості заради, скажу, що після кількох місяців експлуатації Сандерки Славуту починаєш сприймати не так оптимістично, як раніше . Хоча, з іншого боку, після Рено Славута дарує такий позитив, ніби катаєшся на картингу - такий собі маленький "живчик".
Говорячи про ширину колії, я не мав на увазі їзду по дорогах з коліями. Попробую пояснити з точки зору геометрії. Припустимо що на малюнку коло це нерівності, хорда це ширина колії чи база. Зменшивши розмір хорди, на 10-20 відсотків, висота сегмента зменшується на половину, тому машини з вужчою колією чи коротшою базою долають нерівності дороги краще ніж машини з широкою колією чи довшою базою. І бувають випадки що пустий пасат з вищим кліренсом ніж в таврії, ледве проходить нерівності на грунтових дорогах без колій там, де таврія проїзджає з повним екіпажем.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием