Цитата:
Сообщение от PavelZT
Если это Томасетто Аляска, то основные проблемы со стабильностью давления при резких ускорениях проваливается,
|
Тут думаю все залежить від довжини тонкого вакумного патрубка і місця врізки до ресивера. В мене тонкий патрубок довжиною приблизно 15 см, врізка в товстий патрубок що йде до ВУТ, ніколи не відчував браку тиску, навіть коли ще не було датчика тиску і корекція по тиску не робилась.
Цитата:
Сообщение от PavelZT
а в режиме торможения двигателя (режим Cut-off) давление наоборот повышается.
|
Думаю що так працюють всі редуктора 4-го покоління, так як нема куди стравити накопичений газ.
Цитата:
Сообщение от PavelZT
Еще одна проблема у редукторов со значительным пробегом, возможна утечка газа через трещины газовой мембраны и заполнение впускного коллектора газом, потом плохой, длительный пуск двигателя.
|
При покупці БУ редуктора потрібно міняти мембрани, в результаті кінцева ціна мало відрізняється від нового редуктора, тому раджу брати тільки новий редуктор. Я брав редуктор з пробігом 15 тисяч, то мембрани вже були пластмасові.