Показать сообщение отдельно
Старый 19.04.2017, 19:03   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,204
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Писано, та багато, можу дати тему в ЗР затертих часів- всі двовальні КПП мають таку слабкість. Особливо радянські. Тому приклад, раз п"ятий пишу- КПП 2108- спочатку там йшло моторне мастило, потім, коли руці стали криві та стомлені, перейшли на ТАД.
ТАД є різний, густий і рідкий. З заводу лили густий, я на першому ТО також поміняв на густий, то так само 5-та вила. Потім випадково замітив що ТАД злитий зі старої машини рідкий як моторне масло. Замінивши в коробці густий ТАД на рідкий я позбувся виття, хрусту другої передачі на холодному двигуні і неможливості втикання першої передачі на швидкості більше 10 кмг. Заливав масло до заливної пробки, лишнього масла в коробку не лив.
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
А от у однокласників, що ФІАТ, що інші- не виє! То, можливо, тому пацану, що робить ці КПП, руки треба помити?
Я думаю що там весь техпроцес треба змінити.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием