Показать сообщение отдельно
Старый 20.04.2017, 12:49   #1645
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,556
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Стук на нейтралі це від несоосності первинного валу КПП і маховика, в таврії ж нема підшипника в маховику куди вставляється первинний вал. Варто кілька разів нажати на педаль зчеплення щоби ведомий диск провернувся відносно маховика і стук пропадає. Зазвичай такий стук якщо його не було появляється після заміни щеплення. Підозрюю що на заводі при під"єднанні коробки до двигуна, двигун стоїть на стенді маховиком вверх, і на нього зверху ложать коробку, що дає змогу встановити коробку без зміщення на направляючих. А при заміні зчеплення, двигун залишається в горизонтальному положенні, і коробку якось з матюками чіпляють до двигуна.

На старій таврії в мене стукали шестерні 5-ї, через несоосність первинний вал крутиться ривками, тому шестерні 5-ї стукають, так як з нівнем масла там не густо. Перевірялось дуже легко, якщо на ХХ без вижиму зчеплення пробувати включати передачі, то при спробі включити 5-у стук пропадав.

Відсутність підшипника в маховику- не причина, в нормальних КПП нема його теж, а не шумлять при тій же паспортній в"язкості. Причина в постійному зачепленні 4-х пар зубчатих коліс без демпферування при великих зазорах і на валу, и між зубами. Густе мастило спочатку є демпфером, з прогрівом перестає. Ну і головне- нестабільність обертів КВ.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук на форуме   Ответить с цитированием