Цитата:
Сообщение от Володимир
Стук на нейтралі це від несоосності первинного валу КПП і маховика, в таврії ж нема підшипника в маховику куди вставляється первинний вал. Варто кілька разів нажати на педаль зчеплення щоби ведомий диск провернувся відносно маховика і стук пропадає. Зазвичай такий стук якщо його не було появляється після заміни щеплення. Підозрюю що на заводі при під"єднанні коробки до двигуна, двигун стоїть на стенді маховиком вверх, і на нього зверху ложать коробку, що дає змогу встановити коробку без зміщення на направляючих. А при заміні зчеплення, двигун залишається в горизонтальному положенні, і коробку якось з матюками чіпляють до двигуна.
На старій таврії в мене стукали шестерні 5-ї, через несоосність первинний вал крутиться ривками, тому шестерні 5-ї стукають, так як з нівнем масла там не густо. Перевірялось дуже легко, якщо на ХХ без вижиму зчеплення пробувати включати передачі, то при спробі включити 5-у стук пропадав.
|
Відсутність підшипника в маховику- не причина, в нормальних КПП нема його теж, а не шумлять при тій же паспортній в"язкості. Причина в постійному зачепленні 4-х пар зубчатих коліс без демпферування при великих зазорах і на валу, и між зубами. Густе мастило спочатку є демпфером, з прогрівом перестає. Ну і головне- нестабільність обертів КВ.