Показать сообщение отдельно
Старый 21.04.2017, 09:46   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,200
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Дисбаланс нового зчеплення не розглядався?
Щеплення з диском наскільки пам"ятаю імпортове фірми Вебер, на корзині були присутні балансувальні грузики. І до чого дисбаланс до стуку?
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Яке відношення мала КПП до нього? А от невеликий люфт ш/п перинного вала+дисбаланс- запросто. Старий фрикц. диск зносився, притерся, став легший, плюс вуха притерлись...
Як може все це впливати на коробку при 100-відсотковій соосності первинного вала КПП з маховиком, такі симптоми можуть бути тільки якщо є несоосність.

В попередніх постай я зробив припущення, що на МЕМЗі, коли коробку навішують на двигун, то двигун на стенді стоїть маховиком догори, і ложачи на нього коробку зверху забезпечується максимальна соосність валів, я коли вже в гаражних умовах чи на СТО ставлять коробку, то двигун завжди в горизонтальному положенні і переважно ще й на автомобілі, тому є йморівність що 100-відсоткова соосність не забезпечується.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием