Стосовно usibility:
- гольф e-golf
зручний багажник для великої каляски трансформера (у ліфа вона займає якраз місце між виступами багажника і всю решту краму треба класти поверх коляски а не з боку).
При цьому кабельки для заряджаня зручно кинути в підпілл багажника де є ворсовий коврик і докатка. А не сумка зі шнурками в багажнику.
- по писку регулятора тяги - він є, не такий нахальний як в Leaf, і тільки треба дослухатись. Якщо ввімкнути імітацію роботи двигуна то ззовні не чути взагалі. В середині треба дуже сильно прислухатись.
- в базі є можливість віддаленого керування функціями авто (американки ліфи у нас мають деякі проблеми як з наві так і з апами). Тобто включати виключати зарядку, перевіряти стан авто, програмувати кондиціонер. Мінус вважаю в тому що управляння зарядним пристроєм і обмеження навантаження виражено не в кВт а в Амп. Тоді як вся решта ідикацій і витрат аме в кВт. В Європі та в штатах функціонал додатка набагато більше. (країна така). Ну і дуже хотілося б на навігації постійно мати якусь апу яка відразу показує радіус активності автомобіля (доречі це є в Ліф). Бо так треба тільки ввести ціль щоботримати повідомлення про те що не доїдеш чи доїдеш.
Ну і інтеграція б plugshare додатка улоб вельми гут, але цю проблему вприцнипі можна вирішити частково на телефонах з mirorlink, бо AndroidAuto не працює з plugshre((
Як третій варіант - є можливість імпортувати точки POI до наві, треба тільки зібрати такі поі в вигляді зарядних станцій. Короче - погратись.
- відмінна головна лед оптика (ліф все таки сліпуватий, особливо з американською оптикою).
А так як резюме, для тих хто іздив раніше на гольф ніяких "откровєній" в частині автомобіля. Такий чобі 2.0 ТДІ гольф по поведінці, от тільки до 60 км/год тихенбкий і може проїхати в 5 раз менше на одному баку.
|